عطر دیور ساواج الکسیر | Dior Sauvage Elixir
عطر دیور ساواج الکسیر | Dior Sauvage Elixir
عطر ادکلن پنهالیگونز آس ساویرا | Penhaligon's As Sawira
بهترین مقاله‌های معرفی عطر زنانه
عطر ادکلن پنهالیگونز آس ساویرا | Penhaligon's As Sawira
بهترین سایت‌های معرفی عطر و ادکلن
عطر زنانه
عطر زنانه | ادکلن زنانه
blue-de-chanel-1
عطر مردانه | ادکلن مردانه
liliome-shop
فروشگاه عطر و ادکلن لیلیوم
عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس فرانسوی | Armaf Club de Nuit Intense 2019 امتیازدهی 3.92 از 5 در 13امتیازدهی مشتری 3,650,000 تومان قیمت اصلی 3,650,000 تومان بود.2,825,000 تومانقیمت فعلی 2,825,000 تومان است. ARMAF عطر ادکلن آرماف کلاب دی نایت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense 2019 عطری است ملایم و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intensee عطری است مردانه و جذاب. رایحه این عطر بسیار شبیه کرید اونتوس می باشد. توجه کنید که محصول ۲۰۱۷ با محصول ۲۰۱۶ کمی تفاوت رایحه دارد. مشابه این محصول به هیچ عنوان کیفیت فرانسوی آن را ندارد و از خرید آن اکیدا خودداری کنید. سایز ۱۰۵ میل طبع ملایم و تلخ گروه بویایی چوبی تند عطار جنسیت مردانه نوع عطر ادو تویلت فصل تمام فصول ماندگاری بسیار خوب پراکندگی خوب افزودن به سبد خرید توضیحات عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense 2019 عطر ادکلن آرماف کلاب دی نایت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense عطری است ملایم و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense عطری است مردانه و جذاب. آرماف کلاب د نویت اینتنس شبیه کرید اونتوس آرماف کلاب د نویت اینتنس شبیه کرید اونتوس عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس_Armaf Club de Nuit Intense 2019; یک عطر چوبی و تند برای آقایان است. رایحه این عطر بسیار شبیه کرید اونتوس میباشد و به نظر کارشناسان شبیه ترین به کرید اونتوس است. از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخورداره و میتواند جایگزین مناسبی برای کرید اونتوس باشد. این کار از موفق ترین کارهای آرماف است. عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense با بوی لیمو و سیب آغاز میشود و در ادمه با یاس و رز امتداد پیدا میکند و در انتها مشک و عنبر و پچولی استشمام می شود. عطر ادکلن آرماف – armaf یک برند جدید در حوزه ی عطر و ادکلن است. این شرکت در ایالات متحده ی عربی واقع شده است و فعالیت اصلی آن تولید و طراحی عطر و ادکلن است. طراح آرماف 68 عطر در کارنامه ی عطرسازی خود به ثبت رسانیده که همه ی آن ها در سال 2014 طراحی و تولید شده اند. پیش رایحه: لیمو شیرین ، انگور سیاه ، سیب میان رایحه: گل سرخ ، یاسمن ، توس رایحه پایه: وانیل ، عنبر ، مشک ، نعناع هندی خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم لینکهای مرتبط: عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس آرماف کلاب د نویت اینتنس Armaf Club de Nuit Intense
عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس فرانسوی | Armaf Club de Nuit Intense 2019

خرید عطر ادکلن تند در مقابل عطر ادکلن ملایم -شخصیت شناسی با عطر مورد علاقه

spicy perfumes

فهرست مقاله

عطر و ادکلن تند در مقابل عطر و ادکلن ملایم -شخصیت شناسی با عطر مورد علاقه

هر روز صبح قبل از رفتن به سمت محل کار، دانشگاه و … به فکر این هستیم که امروز چه لباسی بپوشیم آراسته پوش بودن و خوش پوش بودن یک قاعده مهم در زندگی اجتماعی است و دقت در آن بسیار مهم است. انتخاب عطر و ادکلن هم از این قاعده مستثنا نیست، قطعا شما برای شرکت در یک مراسم رسمی همان طور که تلاش می کنید تا پوششی رسمی تر داشته باشید باید از رایحه ای استفاده کنید تا با سن و نوع پوشش و مناسبتی که به آن می روید متناسب و همخوان باشد تا به نظر خود و اطرافیان تان شکیل تر به نظر برسید.

سرنخ حکایت های عطر و خوش بویی را که بگیرید، یک طرفش می رسد به شناسایی شخصیت افراد از روی عطر مورد علاقه شان. مثلا اینکه اگر فردی آرام باشد چه بویی را بیشتر می پسندد یا اگر شخصیتی هیجانی و پرهیاهو باشد چه عطری؟

اگر به فروشگاه های معتبر عطرفروشی سر زده باشید و بخواهید برای دوستانتان عطر بخرید اما انتخاب قطعی نداشته باشید یکی از راه هایی که فروشندگان برای کمک به شما از آن استفاده می کنند، همین است. طرح این سوال که فرد مورد نظر چه شخصیتی دارد تا با تحلیل آن به بوی مورد علاقه اش برسید. اینجا همان جایی است که دنیای عطرها را بزرگ تر از آن چیزی که هست نشانمان می دهد؛ اینکه در پس هر عطری، چه شخصیتی نهفته است؟

عطر تند

افرادی که به عطرهای تند علاقه دارند، اعتماد به نفس بالایی دارند، مورد اعتماد بسیاری از مردم و مدیرهای قوی و موثر در رابطه با دیگران هستند. این افراد تصمیم گیرنده های خوبی هستند، دارای هوش بالایی هستند و درست و غلط را به خوبی تشخیص می دهند. آنها تلاش می کنند همه چیز را مطابق میل خود کنند. آنها در عشق صبورند. عطرهای تند، روحیه آنها را شاداب و زنده می کند و به همین خاطر همیشه دنبال این نوع عطرها هستند.

از لحاظ سنی افراد مسن تمایل بیشتری به سمت عطر های تند دارند و شاید علت آن ضعیف شدن قدرت بویایی باشد. از طرفی چون عطرهای قدیمی حالت تند داشته اند افراد مسن تمایل بیشتری به آن دارند و فقط آنها را عطر میدانند.ازجمله این عطرها میتوان ادکلن تند مردانه آرامیس ۹۰۰ سری قدیم را نام برد.

aramis 900-آرامیس ۹۰۰
aramis 900-آرامیس ۹۰۰

این گونه عطرها بیشتر مناسب میهمانیهای رسمی و شبانه است.

عطر ملایم

افرادی که عطرهای ملایم را انتخاب می کنند خودخواه نیستند. آنها اسرارآمیزند و به سرعت و آسانی می توانید نظرشان را جلب کنید. روزشان با توجه به خلق و خویشان می تواند خوب یا بد باشد. این افراد به سادگی مسائل پیش آمده را فراموش می کنند. زود عصبانی می شوند و گاهی اوقات به کوچک ترین چیزها هم اعتراض دارند. آنها بیشتر دنبال شخصی هستند که قابل اعتماد باشد. این افراد بین دوستان محبوب اند و اعتماد همه را جلب می کنند.

از جدیدترین کارهای ملایم میتوان گوچی بامبو را نام برد که کاملا جوان پسند است.

عطر ادکلن گوچی بامبو ادو پرفیوم-Gucci Bamboo
عطر ادکلن گوچی بامبو ادو پرفیوم-Gucci Bamboo

این گونه عطرها مناسب معمولا مناسب محافل دوستانه و محل کار است.

لینکهای مرتبط:

عطر تند

عطر ملایم

ادکلن تند

ادکلن ملایم

ادکلن تند مردانه

admin2

admin2

دیدگاهتان را بنویسید

ابتدا باید وارد سایت شوید