عطر دیور ساواج الکسیر | Dior Sauvage Elixir
عطر دیور ساواج الکسیر | Dior Sauvage Elixir
عطر ادکلن پنهالیگونز آس ساویرا | Penhaligon's As Sawira
بهترین مقاله‌های معرفی عطر زنانه
عطر ادکلن پنهالیگونز آس ساویرا | Penhaligon's As Sawira
بهترین سایت‌های معرفی عطر و ادکلن
عطر زنانه
عطر زنانه | ادکلن زنانه
blue-de-chanel-1
عطر مردانه | ادکلن مردانه
liliome-shop
فروشگاه عطر و ادکلن لیلیوم
عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس فرانسوی | Armaf Club de Nuit Intense 2019 امتیازدهی 3.92 از 5 در 13امتیازدهی مشتری 3,650,000 تومان قیمت اصلی 3,650,000 تومان بود.2,825,000 تومانقیمت فعلی 2,825,000 تومان است. ARMAF عطر ادکلن آرماف کلاب دی نایت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense 2019 عطری است ملایم و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intensee عطری است مردانه و جذاب. رایحه این عطر بسیار شبیه کرید اونتوس می باشد. توجه کنید که محصول ۲۰۱۷ با محصول ۲۰۱۶ کمی تفاوت رایحه دارد. مشابه این محصول به هیچ عنوان کیفیت فرانسوی آن را ندارد و از خرید آن اکیدا خودداری کنید. سایز ۱۰۵ میل طبع ملایم و تلخ گروه بویایی چوبی تند عطار جنسیت مردانه نوع عطر ادو تویلت فصل تمام فصول ماندگاری بسیار خوب پراکندگی خوب افزودن به سبد خرید توضیحات عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense 2019 عطر ادکلن آرماف کلاب دی نایت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense عطری است ملایم و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense عطری است مردانه و جذاب. آرماف کلاب د نویت اینتنس شبیه کرید اونتوس آرماف کلاب د نویت اینتنس شبیه کرید اونتوس عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس_Armaf Club de Nuit Intense 2019; یک عطر چوبی و تند برای آقایان است. رایحه این عطر بسیار شبیه کرید اونتوس میباشد و به نظر کارشناسان شبیه ترین به کرید اونتوس است. از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخورداره و میتواند جایگزین مناسبی برای کرید اونتوس باشد. این کار از موفق ترین کارهای آرماف است. عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense با بوی لیمو و سیب آغاز میشود و در ادمه با یاس و رز امتداد پیدا میکند و در انتها مشک و عنبر و پچولی استشمام می شود. عطر ادکلن آرماف – armaf یک برند جدید در حوزه ی عطر و ادکلن است. این شرکت در ایالات متحده ی عربی واقع شده است و فعالیت اصلی آن تولید و طراحی عطر و ادکلن است. طراح آرماف 68 عطر در کارنامه ی عطرسازی خود به ثبت رسانیده که همه ی آن ها در سال 2014 طراحی و تولید شده اند. پیش رایحه: لیمو شیرین ، انگور سیاه ، سیب میان رایحه: گل سرخ ، یاسمن ، توس رایحه پایه: وانیل ، عنبر ، مشک ، نعناع هندی خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم لینکهای مرتبط: عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس آرماف کلاب د نویت اینتنس Armaf Club de Nuit Intense
عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس فرانسوی | Armaf Club de Nuit Intense 2019

گروه بویایی چرم عطر ادکلن – Leather Olfactory Group

گروه بویایی چرم عطر ادکلن - Leather Olfactory Group

فهرست مقاله

گروه بویایی چرم عطر ادکلن – Leather Olfactory Group

گروه بویایی چرم عطر ادکلن – Leather Olfactory Group را از منابع طبیعی و حیوانی و گاهاً به شیوه صنعتی بدست می‌آورند؛ هر چند به صورت رسمی هیچ زیر گروهی برای این گروه بویایی تعریف نشده است ولی به دلیل رایحه ناخوشایند چرم آن را با دیگر نت‌ها مانند نت گل یا میوه‌های مختلف؛ مشک؛ نت‌های دودی و دیگر منابع حیوانی و گیاهی و چوبهای مختلف ترکیب می‌کنند تا به یک رایحه غنی و هیجان‌انگیز برسند. عطرهای این گروه به دلیل تلخی و رایحه خاصی که دارند اغلب مردانه هستند.

گروه بویایی می تواند در کنار رایحه، شما را در انتخاب عطری مناسب و درخور یاری کند.

گروه بویایی چرم عطر ادکلن - Leather Olfactory Group
گروه بویایی چرم عطر ادکلن – Leather Olfactory Group

 

عطرهای چرمی برندهای مختلف، مخصوصا برندهایی که در صنعت چرم کار می‌کنند بسیار موفق بوده‌اند و در بسیاری از موارد موجب بهبود شخصیت برند شده‌اند. یکی از بهترین مثال‌ها برند هرمس است زیرا این برند در ابتدا یک کارگاه تولید لوازم چرمی مخصوص سوارکاران بود و پس از آن شرکت تصمیم گرفت کیف‌های زنانه و لوازم چرمی را برای آقایان و خانم ها تولید کند. عطرهای چرمی این برند دقیقا رایحه چرم محصولات هرمس را دارند.

از نظر تاریخی رایحه چرم یکی از نخستین روایح در عطرسازی است و در صنعت عطر سازی به قرن ۱۶ بر می‌گردد. ریشه این رایحه از عطرسازانی شروع می‌شود که دستکش های چرمی را برای اشراف می‌ساختند.

perfume-and-fragrances-notes-explained-leather-creede-royal-english-leather
perfume-and-fragrances-notes-explained-leather-creede-royal-english-leather

 

نخستین عطر چرمی که در تاریخ ثبت شده را برند سلطنتی کرید که در آن زمان تولید کننده دستکش چرمی بود تولید کرده است؛ این عطر توسط پادشاه وقت انگلستان شاه جرج سوم که رایحه دستکش چرمی را دوست داشت، استفاده می شد. James Creed که اولین نسل از کرید است سازنده دستکشهای جرج سوم بود. او به درخواست شاه عطر ادکلن creed royal english leather را تولید کرد.

گروه بویایی چرم عطر ادکلن creed-royal-english-leathereather
گروه بویایی چرم عطر ادکلن creed-royal-english-leather

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

مدیر لیلیوم

مدیر لیلیوم

دیدگاهتان را بنویسید

ابتدا باید وارد سایت شوید