عطر-ادکلن-دیور-گریس-اکستریت-پارفوم-2
عطر ادکلن دیور گریس اکستریت پارفوم | Dior Gris Esprit De Parfum
Amber-Intrigue-Tom-Ford-2024-1-1
عطر ادکلن تام فورد امبر اینتریگ | Tom Ford Amber Intrigue
جان-وارواتوس-ایکس-ایکس-اینتنس-3
عطر ادکلن جان وارواتوس ایکس ایکس اینتنس | John Varvatos XX Intense
عطر-ادکلن-زرجوف-هوم-انیورسری-5
عطر ادکلن زرجوف هوم انیورسری | XerJoff Homme Anniversary
عطر-ادکلن-گرلن-هبیت-رژ-پارفوم-3
عطر ادکلن گرلن هبیت رژ پارفوم | Guerlain Habit Rouge Parfum
عطر-هوگو-باس-باتلد-آبسولو-3
عطر هوگو باس باتلد آبسولو | Hugo Boss Bottled Absolu
عطر-ادکلن-لطافه-کرافت-نویر-_-Lattafa-Craft-Noire-3
عطر ادکلن لطافه کرافت نویر (مشابه اومبر لدر) | Lattafa Vurv Craft Noire

عطر ادکلن زرجوف هوم انیورسری | XerJoff Homme Anniversary

فهرست مقاله

معرفی عطر زرجوف هوم انیورسری (XerJoff Homme Anniversary)، یک اثر جدید و منحصر به فرد از برند معتبر زرجوف است که در سال 2024 به بازار معرفی شده است. این عطر با ترکیب خاصی از رایحه‌های چرمی و مرکبات، انتخابی عالی برای آقایانی است که به دنبال رایحه‌ای شیک و جسور هستند.

عطر ادکلن زرجوف هوم انیورسری
عطر ادکلن زرجوف هوم انیورسری

مشخصات زرجوف هوم انیورسری

عطر زرجوف هوم انیورسری به عنوان جشن ۱۷ سالگی اولین مجموعه از برند زرجوف، مجموعه ۱۷/۱۷ به بازار معرفی شده است. این عطر با حفظ اصالت خود، به پیشینیانش ادای احترام می‌کند. رایحه‌ای از چرم خشن و در عین حال با ظرافت، ساختار کلی عطر را تشکیل می‌دهد و نتیجه‌ای عمیق و تحریک‌کننده با شخصیتی مدرن به ارمغان می‌آورد.

این ترکیب با تکیه بر رایحه‌های چرم، و نیز تأثیرات مرکباتی و گلی، فضایی را ایجاد می‌کند که نه تنها درخشان و زنده است، بلکه به خوبی حس قدرت و جذابیت را نیز منتقل می‌کند. با این عطر، تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی از عطرها را تجربه خواهید کرد که بی‌شک توجهات را به سمت خود جلب می‌کند.

این عطر نه تنها نمایانگر 17 سال تاریخچه این برند است، بلکه یک انتخاب بی‌نظیر برای مردان قدرتمند و پرجذبه محسوب می‌شود. با رایحه‌ای که ترکیبی از چرمی و مرکبات را به ارمغان می‌آورد، این عطر به راحتی می‌تواند در دل هر فردی جا باز کند و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را به ارمغان بیاورد.

این عطر به‌طور خاص برای مردانی طراحی شده که به دنبال تجربه‌ای متمایز و خاص در دنیای عطرها هستند و می‌خواهند با هر اسپری، تأثیر ماندگاری بر اطرافیان خود بگذارند. با ترکیبی از قدرت و جذابیت، زرجوف هوم انیورسری گزینه‌ای ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و شب‌های خاص است.

رایحه زرجوف هوم انیورسری 

  • رایحه اولیه: تره‌فرنگی (Tarragon)، ترنج (Bergamot)، لیمو (Lemon)
  • رایحه میانی: میخک (Clove)، شکوفه پرتقال (Orange Blossom)، چرم (Leather)، دانه تونکا (Tonka Bean)
  • رایحه پایه: میوه‌های قندی (Candied Fruits)، استیراک (Styrax)، وانیل (Vanilla)، خزه (Moss)

ادکلن زرجوف هوم انیورسری با شروعی شاداب از رایحه‌های ترنج و لیمو، احساس طراوت و انرژی را منتقل می‌کند. با گذر زمان، نت‌های چرمی و گل‌های شکوفه پرتقال به ترکیب اضافه می‌شوند و حس عمق و جذابیت را به عطر می‌بخشند. در نهایت، با نت‌های پایه شیرین و قوی مانند وانیل و میوه‌های قندی، این عطر احساسی از لوکس بودن و قدرت را به شما القا می‌کند.

طراحی و بسته‌بندی عطر زرجوف هوم انیورسری در قالبی با طراحی فوق‌العاده زیبا و با دقت به جزئیات، در بطری‌ای از صدف طبیعی قرار دارد. طراحی بطری با الهام از سنگ‌های نیمه‌قیمتی موزه تاریخ طبیعی لندن انجام شده و دارای جزئیات طلایی است. این بسته‌بندی نه تنها نمادی از زیبایی، بلکه نشان‌دهنده احترام به تاریخ و ریشه‌های برند زرجوف است.


خرید عطر اصل از فروشگاه عطر لیلیوم

لینک‌های مرتبط

Picture of مدیر لیلیوم

مدیر لیلیوم

دیدگاهتان را بنویسید

ابتدا باید وارد سایت شوید