معرفی برند عطر ادکلن مانسرا (Mancera)
معرفی برند عطر ادکلن مانسرا (Mancera)
عطر ادکلن بلک افغان و مشابه های آن
بلک افغان(Black afgano) و مشابه های آن
wd-blog-9
Exploring Atlanta’s modern homes
wd-blog-8
Green interior design inspiration
wd-blog-7
Collar brings back coffee brewing ritual
wd-blog-6
Reinterprets the classic bookshelf
wd-blog-5
Creative water features and exterior

مروری سریع بر ۲۰ عطر و ادکلن مردانه پر طرفدار

مروری سریع بر ۲۰ ادکلن مردانه پر طرفدار

فهرست مقاله

مروری سریع بر ۲۰ ادکلن مردانه پر طرفدار

هر مردی خاص است و اولویت ها و ارزش های او نیز خاص خودش است. به همین منظور شما در موقعیت های گوناگون باید بوی خاصی داشته باشید. برای مثال رایحه ای که برای میهمانی های صمیمانه استفاده می کنید جنبه ی رمانتیک شما را باید به نمایش بگذارد و رایحه ای که برای یک قرار ملاقات کاری انتخاب می کنید باید صلابت، هیبت و جسارت شما را در معرض نمایش قرار دهد. به طور کلی هر مردی حداقل باید 3 عطر یا ادکلن مختلف در کمد خود داشته باشد.

برترین ادکلنهای مردانه را در زیر بررسی کنید. از آن جایی که این لیست  بر حسب نظرسنجی ها و نظرات مشتریان استخراج شده هر کسی می تواند در بین آن ها عطر مورد علاقه اش را بیابد. پس منتظر چه هستید؟ عطری را انتخاب کنید که مناسب شخصیت شما باشد و نقاط قوت شما را برجسته کند.

توجه: ترتیب آمدن این عطرها بیانگر برتری آن ها نیست. ممکن است در بین این 23 عطر، عطر شماره ی 23 برای شخصی برترین عطر باشد و این کاملا سلیقه ای است.

عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه-Giorgio Armani Acqua di Gio
عطر ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه-Giorgio Armani Acqua di Gio

1-ادکلن آکوا دی جیو جورجیو آرمانی(Acqua Di Gio By Giorgio Armani)

از زمانی که عطر آکوا دی جیو به بازار روانه شد به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای مردانه در ایالات متحده ی آمریکا تبدیل شد. رایحه ی مردانه ی آن نه تند و تیز است و نه ادویه ای بلکه اعتماد به نفس بیشتری را القا می کند و رایحه ی پالوده ای دارد. گذشته از آن، شما با این عطر بویی در اطراف خود پخش می کنید که برای تمام بینی ها مانوس و دلپذیر است. این عطر را برای مناسبت های آرام  استفاده کنید.

سبک: غیر رسمی

فصل: کل سال

عطر ادکلن بلو شنل ادوتویلت-BLEU DE CHANEL
عطر ادکلن بلو شنل ادوتویلت-BLEU DE CHANEL

2- ادکلن بلو د شنل(Bleu De Chanel)

این عطر کلاسیک چوبی موادی کمی عجیب و غریب دارد. زنان شاید آگاه نباشند اما بوی این ادکلن به طور غریزی آن ها را مجذوب خود می کند. اگر شما به دنبال عطری هستید که ظاهر شما را فورا دلفریب تر و جذاب تر کند اما بوی خیلی برجسته و شدیدی نداشته باشد ادکلن بلو د شنل چیزی است که نباید از دست بدهید. اگرچه این عطر مخصوص برای استفاده ی مردانی با سن خاص نیست اما از زمانی که به بازار عرضه شده است در لیست خوشبوترین و پرفروش ترین عطرهای جوانان قرار گرفته است. علاوه بر آن، این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد.

نکته: بوی این عطر را نمی توان از تست کردن بر روی کاغذ متوجه شد بلکه باید آن را روی نبض تان اسپری کنید تا فازهای بویایی ایجاد شده ی آن را دریابید.

سبک: غیر رسمی، رسمی، رمانتیک

فصل: تمام فصل ها

عطر ادکلن گوچی گیلتی بلک زنانه-Gucci Guilty Black Pour Femme
عطر ادکلن گوچی گیلتی بلک زنانه-Gucci Guilty Black Pour Femme

3-ادکلن گوچی گیلتی بلک(Gucci Guilty Black)

هر وقت که شما روی محصولی از برند گوچی سرمایه گذاری کنید به طور قطع می دانید که روی چیزی خاص و ویژه هزینه کرده اید. عطر گوچی گیلتی هم از این قاعده مستثنا نیست. این ادکلن به طور ویژه برای مردانی طراحی شده است که خطرپذیری را دوست دارند و از زندگی کردن بدون پیروی از کلیشه ها هراسی ندارند. این نسخه ی خاص به عنوان همتای مردانه ی عطر محبوب و پرطرفدار زنانه ی گوچی گیلتی(تولید شده در 2010) طراحی شده است. گوچی می گوید:«این عطر شما را به عمیق ترین خواسته های تان می رساند».

سبک: تحریک برانگیز، جسور، جادویی

فصل ها: تمام فصول

عطر ادکلن ورساچه او فرش-Versace Eau Fraiche
عطر ادکلن ورساچه او فرش-Versace Eau Fraiche

4-ادکلن مردانه ی ورساچه من او فرش (Versace Man Eau Fraiche By Gianni Versace)

با توجه به رنگ آبی و ظاهر بطری آن می توان تشخیص داد که این عطر مناسب فصل تابستان است. این عطر رایحه ی خنک تر، ادویه ای تر و آبی تری نسبت به نسخه های قبلی ورساچه دارد. رایحه ی پیچیده و اسرارآمیز آن لبخند را به لبان شما هدیه می کند، به شما اعتماد به نفس می دهد و وقتی از جایی عبور کنید سرهای مردم برای جست و جوی بوی خوش عطرشما برمی گردد. رایحه ی این عطر مردانه برای مناسبات غیر رسمی مناسب است. با اطمینان کامل آن را بخرید چرا که آن بویی دلفریبی را پخش می کند که تا کنون بویی به خوبی آن احساس نکرده اید.

عطر ادکلن پاکو رابان وان میلیون-Paco Rabanne 1Million
عطر ادکلن پاکو رابان وان میلیون-Paco Rabanne 1Million

5-ادکلن وان میلیون پاکا رابان(Million By Paco Rabanne)

عطر مردانه ی وان میلیون با طراحی شکیلی شبیه یک شمش طلا می آید. این عطر به گونه ای طراحی شده است که می تواند به سرعت توجه همگان را به خود جلب کند. بنابراین اگر شما مردی هستید که می خواهید به خوبی در یک جمعیت، متمایز و برجسته جلوه کنید این عطر خواسته ی شما را برآورده خواهد کرد. بوی عطر 1 میلیون جادویی، اسرارآمیز و فوق العاده هوس برانگیز است که آن را برای مردی که می خواهد زنی را مجذوب و شیفته ی خود کنند ایده آل است. این عطر وسوسه انگیز اصلا برای محیط های رسمی مناسب نیست.

سبک: هوس برانگیز، رمانتیک

فصل: زمستان، پاییز

عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان-John Varvatos Artisan
عطر ادکلن جان وارواتوس آرتیسان-John Varvatos Artisan

6-ادکلن آرتیستان جان وارواتوس(Artisan by John Varvatos)

شما تنها می توانید معدودی از عطرها را بیابید که همانند رایحه ی عطر آریستان دلفریب و جذابیت خاص و ویژه داشته باشد. این ادکلن به طور خاص مناسب مردانی است که به دنبال بویی کاملا ویژه و منحصربه فرد می گردند که بوی غالب آن مشک طبیعی است. این بوی دلفریب می تواند زنان را مجذوب خود کند. بوی این عطر مناسب فضای سرکار و موقعیت های رسمی نیست.

سبک: هوس برانگیز، منحصربه فرد

فصل: زمستان

عطر ادکلن هوگو باس باتلد-Hugo Boss Bottled
عطر ادکلن هوگو باس باتلد-Hugo Boss Bottled

۷-ادکلن هوگو باس باس نو شش(Hugo Boss Boss no 6)

عطر «باس نو 6» ترکیبی از بوی مشک، نعناع هندی و نت های سبز است. اگرچه هوگوباس عطرهای برتر مردانه ی زیادی در کلکسیون عطرهایش دارد، این عطر در بین آن ها جایگاه ویژه ای دارد. مردان از بوی این عطر لذت می برند و زنان هم بوی آن را می پسندند و استفاده می کنند. این برای قرارهای عاشقانه یا حتی اولین ملاقات عاشقانه بسیار ایده آل است. به نظر صاحب نظران بهتر است هر مرد خوش پوشی حداقل یک بطری عطر باس نو 6 در کمد خود داشته باشد.

سبک: رمانتیک، غیر رسمی

فصل: آخر پاییز تا آخر زمستان

عطر ادکلن ابرکرومبی اند فیچ فییرس-Abercrombie and Fitch Fierce
عطر ادکلن ابرکرومبی اند فیچ فییرس-Abercrombie and Fitch Fierce

۸-ادکلن مردانه ی فیرس ابرکرومبی اند فیچ(Abercrombie & Fitch)

اگر ایجاد اولین برداشت خوب خواسته ی شماست با عطر فیرس این خواسته ی شما تحقق می یابد. نت های چوبی برای همه ی افراد خوشایند نیست اما این بهترین عطر چوبی است که نظر شما را نسبت به نت های چوبی تغییر خواهد داد. کافی است یک بار آن را امتحان کنید تا شما هم به این باور برسید. رایحه ی آن شامل دارچین، خزه ی درخت بلوط، پرتقال، اقاقیای برزیلی و مشک می باشد.

سبک: هوس برانگیز، جسور

فصل: بهار، تابستان، پاییز

عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم-YSL La Nuit de L`Homme
عطر ادکلن ایو سن لورن لا نویت لهوم-YSL La Nuit de L`Homme

۹-ادکلن مردانه ی ایو سن لورن لانویت(Yves Saint Laurent LaNuit)

اگر شما به شدت دنبال عطری هستید که با آن معشوقه ی خود را جذب کنید و یک قرار ملاقات عاشقانه ی طولانی داشته باشید، این رایحه ای است که خواسته ی شما را برآورده می کند. عطر ایو سن لورن لانویست بوی خیلی شیرینی ندارد، اما بوی  لطیفی دارد و آنقدر شیرین هست که بتواند توجه زنان را به خود جلب کند. این عطر سیلاژ مناسب، ماندگاری عالی و پخش بوی متوسط به بالا دارد. رایحه ی آن در فصول سرد و برای تمام شب های سال مناسب است.

سبک: اغواگر

فصل: زمستان، پاییز، بهار

عطر ادکلن ژان پل گوتیه ل مل -Jean Paul Gaultier Le Male
عطر ادکلن ژان پل گوتیه ل مل -Jean Paul Gaultier Le Male

۱۰-ادکلن له مل ژان پل گوتیه(13.Jean Paul Gaultier  Le Male)

عطر مردانه ی له مل اولین عطر مردانه ی برند ژان پل گوتیه است. رایحه ی آن ترکیبی از تضادهاست مثل رایحه ی شیرین و تیز نعناع، رایحه ی گرم وانیل و رایحه ی تلخ گریپ فروت و بوی تند فلفل قرمز. این عطر مکمل شخصیت هر مردی است. بوی شدید این عطر مناسب شب های گرم و پرهیاهوست.

سبک: هوس برانگیز

فصل: پاییز، زمستان و شب های تابستان

عطر ادکلن سی کی اترنیتی مردانه-CK Eternity
عطر ادکلن سی کی اترنیتی مردانه-CK Eternity

۱۱-عطر مردانه ی اترنیتی کالوین کلاین(14.Calvin Klein – Eternity)

اگر شما شخصی هستید که به دنبال چیزی اصیل که هیچ گاه از رده ی مد و فشن خارج نشود می گردید عطر اترنیتی کالوین کلاین انتخاب مناسبی برای شماست. این عطر با ترکیبی از بوی شیرین و مردانه تشکیل شده است. این عطر لطیف و غیر معمول هیچ گاه در مجذوب کردن اشخاص مخصوصا خانم ها شکست نمی خورد. بالاتر از همه، این عطر به عنوان ادای احترام به ازدواج شخص کالوین کلاین طراحی شده است. به همین دلیل است که عطر اترنیتی حدود دو دهه است که در لیست برترین عطرهای مردانه جاخوش کرده است.

سبک: رمانتیک و جذاب

فصل: بهار، تابستان

عطر کرید اونتوس -ادکلن کرید اونتوس-Creed Aventus
عطر کرید اونتوس -ادکلن کرید اونتوس-Creed Aventus

۱۲-عطر ادکلن کرید اونتوس کرید(Creed Aventus By Creed)

عطر کرید اونتوس بوی متمایزی برای مردان ارائه می کند. رایحه ی این عطر ترکبی از آناناس اسموکی و چوب های جنگل است. هنگامی که این عطر را استفاده می کنید مطمئن باشید با تعریف و تمجید بوی آن از طرف نزدیکان و اطرافیان تان مواجه خواهید شد. این عطر در سال 2010 تولید شد و مورد علاقه ی بسیاری از خانواده های سلطنتی آمریکایی قرار گرفته است. این عطر برای مناسب های غیررسمی مناسب است.

سبک: همه ی مناسب ها، غیررسمی

فصل: تمام فصول

۱۳-ادکلن آزارو کروم (Azzaro Chrome)

عطر کروم برند آزارو یکی از عطرهایی است که مردم اغلب در مورد آن در فروم ها و انجمن ها صحبت می کنند. بوی چوبی-مرکبات این عطر هم برای مناسبات رسمی مناسب است و هم برای ملاقات های صمیمی و عاشقانه ی ضیافت های شبانه. از آن جایی که بوی آن خیلی شدید نیست می توانید آن را سر کار هم استفاده کنید. با این حال قدرت رایحه اش آن قدر هست که موقعی که در اداره ی خود راه می روید بوی شما همچون ردپایی از شما به جا خواهد ماند.

سبک: غیر رسمی، محل کار

فصل: تمام فصول

عطر کرید گرین ایریش توید - Creed Green Irish Tweed
عطر کرید گرین ایریش توید – Creed Green Irish Tweed

۱۴-عطر ادکلن کرید گرین اریش تویید(Creed Green Irish Tweed)

هر چند که این عطر حدود 2 دهه قبل تولید شده است تا به امروز جزو لیست عطرهای برتر جهان به شمار می رود. لیستی که شامل عطرهای افراد مشهوری چون جورج کلونی(George Clooney)، کلینت ایستوود(Clint Eastwood)، پیرس برازنان(Pierce Brosnan) و بسیاری دیگر می شود. اگر همیشه دوست داشته اید در فضای سبز روستاها قدم بزنید و نسیم خوشی صورت شما را نوازش کند پس این عطر را یک بار اسپری کنید چون همان احساسات را در شما القا می کند. این عطر بویی نشاط بخش، پر انرژی و لطیف دارد و  هم برای مناسبات رسمی و غیررسمی مناسب است.

سبک: کلاسیک، پرطراوت

فصل: بهار، تابستان، پاییز

عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد مردانه-Giorgio Armani Code
عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد مردانه-Giorgio Armani Code

۱۵-عطر ادکلن مردانه ی جورجیو آرمانی کد(Giorgio Armani Code For Men)

عشق درونی و عاشقانه ی خود را با بهترین عطر مردانه ی برند جورجیو آرمانی یعنی عطر آرمانی کد در معرض نمایش قرار دهید که ترکیبی دلفریب از ترنج و لیموی تازه است. این عطر فوق العاده تحریک برانگیز است و برای مردان معاصر امروزی ایده آل است. اسپری کردن مقدار کمی از عطر آرمانی کد روی پوست شما روشی عالی برای افزایش جذابیت و شیک پوشی قبل از یک قرار ملاقات عاشقانه است.

سبک: مدرن و هوس برانگیز

فصل: پاییز و زمستان

عطر ادکلن رالف لورن پولو آبی-Ralph Lauren Polo Blue
عطر ادکلن رالف لورن پولو آبی-Ralph Lauren Polo Blue

۱۶-عطر ادکلن مردانه ی پولو بلو رالف لورن(Ralph Lauren Polo Blue)

عطر مردانه ی پولو بلو یکی از برترین هایی است که هنگامی که آن را استفاده می کنید با تعریف و تمجید اطرافیان مواجه می شوید. بوی آن تازه و ترد است. این عطر برای محل کار و نیز برای مناسب های غیررسمی مناسب است.

سبک: غیر رسمی

فصل: تابستان

عطر ادکلن دیور هوم-Dior Homme EDT
عطر ادکلن دیور هوم-Dior Homme EDT

۱۷-عطر ادکلن مردانه ی دیور هوم Dior Homme

این یک عطر مردانه ی چوبی-گلی است که منحصرا برای مردان تولید شده است. رایحه ی آغازین این عطر شامل اسطوخدوس، ترنج و مریم گلی می شود. سپس رایحه های زنبق، کهربا و کاکائو جای آن را می گیرند. در پایان نیز بوی چرم، خس خس و نعناع هندی و…از آن به جا می ماند. بر اساس نظرات کاربران، این عطر فوق العاده مرموز و هوس برانگیز توصیف شده است. رایحه ی آن هم برای روز مناسب است و هم شب.

سبک: مرموز، هوس برانگیز

فصل: تمام فصول

عطر ادکلن هرمس تق هرمس-Hermes Terre d'Hermes
عطر ادکلن هرمس تق هرمس-Hermes Terre d’Hermes

۱۸- عطر ادکلن مردانه ی تق هرمس ادوتویلت(Terre d’Hermes EDT)

اگر شما به دنبال محصولی هستید که با آن بویی شبیه خاک، آب و باد و خورشید را احساس کنید این عطر همان چیزی است که به دنبالش هستید. رایحه ی پلاریزه ی این عطر ساده و در عین حال پیچیده، برجسته و در عین حال بی تکلف است. این عطر برای همه ی مناسبت ها توصیه می شود.

سبک: غیر رسمی

فصل: پاییز

عطر ادکلن سی کی آبسشن مردانه-CK Obsession EDT
عطر ادکلن سی کی آبسشن مردانه-CK Obsession EDT

۱۹-عطر مردانه ی آبسشن کلوین کلاین(Calvin Klein Obsession)

عطر آبسشن برند CK در سال 1986 به بازار عرضه شده است و با گذشت سه دهه هنوز در لیست برترین و محبوب ترین عطرهای مردانه قرار می گیرد. عطر و بوی متمایز آن که از کهربا و اسطوخدوس نشئت می گیرد باعث جلب توجه خانم ها می شود. این عطر برنده ی جایزه ی FiFiدر سال 1987 شده است. احتمالا این عطر تا بیست سال آینده هم جزو لیست برترین ها باشد. رایحه ی آن هم مناسب استفاده در روز است و هم شب.

سبک: شدید، تحریک آمیز

فصل: زمستان

عطر لالیک انکر نویر - Lalique Encre Noire
عطر لالیک انکر نویر – Lalique Encre Noire

۲۰- ادکلن لالیک انکر نویر – Lalique Encre Noire

عطر لالیک مشکی یا انکر نویر (Encre Noire Lalique) قدرتمند ، قاطع ، جذاب ، افسانه ای است. مدیران ، مهندسان ، تجار و افراد موفق جامعه بیشترین دوستداران این رایحه ی تند ، تلخ و چوبی مردانه اند .این رایحه آمیزه ای از وتیور ، سرو ، مشک و سایر ترکیبات معطر و تلخ جنگلیست . حکاکی نام lalique روی در چوبی این عطر اصالت این عطر فرانسوی را به تصویر می کشد

سبک:جذاب

فصل: فصول سرد

k. zahra

k. zahra

یک پاسخ

  1. سلام لطفا هر مورد رو که در این لیست هست به لینک اصلی عطر متصل کنید که پیدا کردن و اطلاع از قیمتش سخت نباشه
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

ابتدا باید وارد سایت شوید